Rozwiązanie problemu z kontynuacją gry

Z przyjemnością pragnę poinformować wszystkich fanów Volleyball Managera, że udało się stworzyć rozwiązanie, które pomaga uporać się z błędem, który pojawiał się niektórym po kilku sezonach w okolicach końcówki maja. Komunikat z „indeksem wykraczającym poza granicę tablicy” był dla większości karier gwoździem do trumny. Niektórym szczęśliwcom w przeskoczeniu błędu pomagała rezygnacja z reprezentacji, inni musieli swoją kariery schować głęboko na dysku, lub po prostu przenieść do kosza 😉 Osoby, które nie zwątpiły i nie usuwały zapisów mogą teraz kontynuować rozgrywkę.


Volleyball Manager 2014 FIX (760 pobrań)

Do kontynuacji gry potrzebny jest nowy plik „exe”, który radzi sobie ze wspomnianym „indeksem”. Poniżej instrukcja krok po kroku:
1. Plik „Volleyball Manager (FIX).exe” należy wypakować do folderu z grą (obok standardowego pliki exe, który uruchamia grę).
2. Odpalamy grę z nowego pliku.
3. Wczytaj zepsuty save.
4. Teraz można klikać ‚Kontynuuj’ lub skorzystać z kalendarza. Sugeruję przewinąć datę o kilka dni, a najlepiej do następnego spotkania naszego reprezentacji(jeśli ją prowadzimy)
5. Następnie zapisujemy karierę(zalecam pod inną nazwą).
6. Zamykamy grę i uruchamiamy ponownie, ale tym razem z właściwego pliku (bez FIX).
7. Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie to możemy rozgrywać dalej spotkania lub symulować kolejne dni.
8. W przypadku wystąpienia kolejnego błędu należy postępować w ten sam sposób.

Nowy plik exe nie jest przeznaczony do dalszej rozgrywki – nawet jeśli ktoś będzie próbował grać dalej, to gra wyrzuci błąd w momencie przejścia do rozegrania spotkania. Nie wiem też jak zachowa się on w dalszych tygodniach symulacji(inne elementy gry mogą spowodować nowy błąd). Dlatego zalecam przeskoczyć do dnia bezpośrednio przed meczem naszej reprezentacji jeśli jakąś trenujemy. W przypadku samego klubu proponuję przeskoczyć o tydzień i dalszą grę próbować kontynuować na oryginalnym pliku gry. Jeśli błąd będzie w dalszym ciągu to należy próbować kolejnymi odstępami czasu.

Nie daję 100% pewności w przypadku każdego zapisu. Na razie udało mi się w ten sposób naprawić 3 kariery. Rozwiązanie na pewno wymaga szerszych testów, zwłaszcza na dłuższym dystansie. W testowych karierach udało mi się, że rozegrać kolejny miesiąc bez błędów. Jeśli ktoś będzie miał w dalszym ciągu ten sam problem to proszę o informację – polecam do tego naszą grupę na facebooku.

Rozpocznij dyskusję

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.